Nærbutikkar over heile landet oppfordrar bygdefolk til å handlemeir lokalt, og i dag laurdag er det aksjonsdag for lokalhandel på BUDA A/S, Joker Hjelledalen.

«Handle lokalt – velgnærbutikken» er slagordet for kampanjen, som blir arrangert isamarbeid med det statlege Merkur-programmet for distriktsbutikkar.Kampanjen fokuserer på kor viktig butikken er både sommøteplass, servicesenter og salsstad for daglegvarer. Målet er åredusere handels-lekkasje og stimulere til meir lokal handel.

- Nårdu handlar lokalt, er du med på å oppretthalde både nærbutikken ogeit levande lokalsamfunn. Vi ønskjer å takke kundane for at deisluttar opp om lokalbutikken. Samtidig vil vi utfordre dei somhandlar lite lokalt, til å tenkje over kva butikken betyr forbygda, seier kommunikasjonsrådgivar Per Kjetil Jørgensen i Merkur.

Det er venta at 300 butikkar over heile Norge vil delta i dennasjonale kampanjen for lokal handel. Aksjonen har fått støtte fråNorges Bygdekvinnelag, som også er opptatt av bygdeutvikling.

Laurdag vil butikken serverekaffi,saft,kaker og smaksprøver. Det vert også aktivitetar spesieltfor borna. På denne måten ønskjer butikkane å setje pris på kundanesine.

- Merkur jobbar for å utvikle daglegvarebutikkar i distriktaslik at dei kan gi eit best mogleg tilbod til kundane sine. Men deter like viktig at folk som bur på bygda, brukar lokalbutikken sin istørst mogleg grad. På den måten kan vi sikre utsette butikkar ogskape eit miljø rundt lokalbutikken. Utan butikk er det vanskeleg åfå til vekst og tilflytting i ei bygd, seier Per Kjetil Jørgensen iMerkur.